Informationsträff med gemensam lunch GCF Blekinge-Småland

09aug12:0000:00Informationsträff med gemensam lunch GCF Blekinge-SmålandAktivitetstypAktivitet

Avdelning Blekinge-Småland

Hör upp allihop!

Nu har vi äntligen kommit igång som en registrerad förening och det är dags för vår första sammankomst.

Onsdag 9/8 kl 12.00 träffas vi på Fritzatorpet i Olofström där vi intar en gemensam lunch.

Vi i styrelsen informerar om de planer som vår avdelning har, samt tar gärna emot förslag på andra aktiviteter.

Därefter finns det gott om tid för härligt umgänge där vi kan prata, utbyta erfarenheter och troligtvis stämma upp i många glada skratt.

Alla är hjärtligt välkomna!

Du behöver inte vara drabbad för att deltaga. Vänner och anhöriga är mycket viktiga för oss som har fått en cancerdiagnos och kan naturligtvis också bli medlemmar i GynCancerförbundet Blekinge-Småland

Alla medlemmar äter kostnadsfritt. Övriga betalar till Fritzatorpet på plats.

Anmälan sker via telefon eller SMS till Carina Olsson, tel 070–5542450 eller Pamela, tel 070–5753959, senast den 7/8.

Är du ännu inte medlem? Inga problem.

Medlemsavgiften är 150 kr/år och din inbetalning gör du på Gyncancerförbundets bankgiro 374-9660 eller Swish 123 075 23 29.

GLÖM inte att meddela dina personuppgifter.

Välkomna till en trevlig eftermiddag

Önskar GynCancerföreningen Blekinge- Småland

Carina och Pamela

12:00 12:00pm - 12:00am(GMT+02:00)