22apr(apr 22)10:3023(apr 23)18:00Gyncancerförbundets Kunskapsdag och Riksstämma 22-23 april på Freys hotell, Stockholm

Kunskapsdagen, 22 april, startar med fika kl 10.30. Först information från förbundets styrelse, därefter får vi lyssna på en mycket intressant föreläsning av Tomas Gunnarsson “att lyfta sig själv och andra”.

Dagen fortsätter med ytterligare en känd föreläsare, Mia Törnblom, “sårbar och superstark”. Efter Mias föreläsning blir det mingel och möjlighet att köpa hennes böcker.

Dagen avslutas 18.00

Begränsat antal deltagare men möjlighet finns att lyssna på föreläsarna via storbildsskärm i anslutande rum på hotellet.

Anmälan till Kunskapsdagen senast 20 mars till cristina.gunnarsson@gmail.com

Riksstämman, 23 april, startar klockan 9.00 och avslutas vid lunch. Efter lunch får vi lyssna på professor Martin Bergö. Han föreläser om vitamin/kosttillskott och cancer.

Dagen avslutas 15.00

Anmälan till Riksstämman senast den 20 mars till cristina.gunnarsson@gmail.com

Kommer du att delta på både dagarna måste vi veta om du har önskemål om logi.

Ange även på din anmälan om eventuell allergi.

Välkomna

Freys hotell, Stockholm