Diggiloo

25jul18:0000:00DiggilooÄlvsbynAktivitetstypAktivitet

Vi har goda nyheter – det kommer att bli sommar igen! Och det betyder ännu ett år med sprudlande folkfest över generationsgränserna när Diggiloo bjuder på en riktig mega-konsert-show-upplevelse. Och ännu en gång är det en imponerande samling artister som tar plats på scen: Anders BaggeLucianozWiktoriaAndreas LundstedtLiamooAndreas WeiseElisa LindströmDogge DoggelitoJessica AnderssonLisa Stadell, komikern Ann Westin och den nya Idolvinnaren Cimberly Wanyonyi.

Så hjärtligt välkommen att ännu en gång skratta, jubla, sjunga och dansa med oss medan solen går ned och scenljuset lyser upp himlen.

Gyncancerförbundet bjuder sina medlemmar på en plats i det gröna. Boka och betala din biljett på länken nedan och skicka sedan ditt kvitto till cristina.gunnarsson@gmail.com

MEDTAG EGEN STOL

Lite längre från scenen och storbildsskärmen, med en något lägre ljudnivå och mer plats att röra sig på är den här kategorin perfekt för hela familjen som kanske vill njuta av en picknick i gröngräset innan eller under showen. Här får du dessutom ta med två barn tom 14 år på varje vuxens biljett helt gratis! Med närhet till både hoppborgar och servering blir det en helkväll som heter duga. Bara ta med dig filten, brassestolarna eller något annat skönt att sitta på och känn dig som hemma i vårt stora grönområde – så fixar vi resten!

Vill ni boka sittplats på A eller B ersätter förbundet dig med 500:-/biljett och resten får du stå för själv.

OBS!!

Det är viktigt att du utnyttjar din biljett, skulle du av någon anledning inte kunna gå så meddela oss gärna så kanske någon annan kan nyttja biljetten

Välkomna

18:00 6:00pm - 12:00am(GMT+00:00)