Styrelsen…

Belinda Haraldsson
E-post: info@gyncancerforbundet.se
Telefon: ‭072-208 56 30‬

Belinda är född 1971 och bor i Filipstad, Värmland. Glad, optimist, envis, håller på Degerfors i fotboll, Färjestad i hockey, 3 barn, ensamstående, lever livet som en modern hippie, har hund, 2010 vaginal cancer, Administratör till yrket, pratglad, jobbar med mitt tålamod, omogen tävlingsmänniska.

Sekreterare
Maja Hemström
E-post: gcfgavleborg@gmail.com

Maja är från Gävle och 71 år. Är sekreterare i Förbundsstyrelsen, ordförande i GCF Gävleborg. Majas stora intresse är handarbete.

Kassör
Cristina Gunnarsson
E-post: cristina.gunnarsson@gmail.com

Ledamot
Petra Dahlberg
E-post: orjanpetra@hotmail.com

Petra Dahlberg är 54 år gammal, ny i styrelsen och tycker det ska bli spännande. Petras ansvarsområden i styrelsen är information och måbra.

Ledamot
Elenor Ekstrand
E-post: elenorlantz@hotmail.com

Elenor är ordförande i GCF Örebro och nu även med i förbundsstyrelsen. Hon hade livmoderhalscancer 2013 och är nu friskförklarad, därav hennes stora intresse att vara med att stötta kvinnor i samma sits. Ser sig själv som positiv, levnadsglad och enveten. Hon bor utanför Örebro och har tre barn. Ett av hennes intressen är körsång och hon mår som bäst av långpromenader.

Suppleant
Radmila “Millan” Axelsson
E-post:

Suppleant
Mona Andersson
E-post: mona@gpea.se

Mona Andersson är pensionerad sjuksköterska som har arbetat som kontaktsjukskötetska. Monas intressen är att baka, laga mat och dansa Zumba.

Revisorssuppleant
Ulla Wahlman