Hej Gänget!

Nu börjar höstmörkret att dra in över oss. Vissa ser det som en mysig tid och andra skulle vilja att sommaren varar för evigt….

Oavsett vad ni tycker om det så är det dags för ett nytt evenemang där vi får möjligheten att träffas igen. Se nedan. Fika och macka ingår i biljettpriset. (Meddela oss eventuella matallergier senast 5/10). Som vanligt är evenemanget kostnadsfritt för er som är medlemmar i GynCancerFörbundet.

Anmälan sker via mail, sms eller ring. Carina Olsson 070-5542450 eller Pamela 070-5753959. När ni anmält er kan vi förhoppningsvis hjälpa till att ordna samåkning till Bromölla.

Jo, vi vet att det ännu en gång är i västra Blekinge (nordöstra Skåne). Detta för att en medlem tipsade om just detta  evenemanget.

Har du något förslag på evenemang i dina hemtrakter? Vi tar tacksamt emot dessa förslag. Vi kommer att ordna träffar i resten av distriktet Blekinge-Småland så vi kan lära känna varandra.

GynCancerFöreningen Blekinge-Småland är till för att vi skall få en stund i vardagen som ger oss glädje och styrka. Vi som sitter i styrelsen är också drabbade/anhöriga. Att få ett kontaktnät med andra i samma situation är viktigt (tycker vi). När vi träffas pratar vi om allt och allting. Då utbyter vi erfarenheter och tips, pratar och har det trevligt. Vi glömmer sjukdomen för en stund……

Så snälla, hör av er till oss. Ring, maila eller sms:a. Gör det som ni finner bäst för er själva. Vi ser verkligen fram emot att höra av er.

Med vänlig hälsning Pamela Magnesjö

Kassör GynCancerFöreningen Blekinge-Småland