Bästa medlem!

Efter långvarigt regn som varade nästan hela sommaren är hösten snart här. I skrivande stund har vädret dock blivit varmt, ett riktigt sommarväder, men vi vet inte hur länge det varar. Snart faller höstlöven och naturen färgas i alla nyanser av gult och rött. Nu är det dax att planera höstens aktiviteter.

MEDLEMSMÖTE 18 OKTOBER .

Vi träffas på Malmabergs Mötesplats över en kopp kaffe och en trevlig samvaro. Läkaren Lars Henning från Västerås sjukhus kommer och håller ett fördrag om gynekologisk cancer. Medlemmarna har möjlighet att ställa frågor.

TID Onsdagen den 18 oktober 18.00

Styrelsen har haft kontakt Bröstcancerföreningen (BCF) i Västerås och har tagit ett gemensamt beslut att genomföra lite mera aktiviteter tillsammans enligt nedan:

JULBORD PÅ GAGGERSKA GÅRDEN PÅ VALLBY FRILUFTSMUSEUM, VÄSTERÅS 26 NOVEMBER.

Vi har bokat julbord söndagen den 26 november klockan 14 tillsammans med Bröstcancerföreningen.

JULMARKNAD I WADKÖPING 3 DECEMBER

Vi planerar en gemensam bussresa tillsammans med Bröstcancerföreningen Västerås .

Vi hyr en buss och åker till den traditionella julmarknaden i Wadköping, Örebro. Vi hoppas bussen blir full

Mera info kommer senare.

För ytterliggare info , anmälan och samåkning/skjuts kontakta

Maija Parvianinen majas.info@gmail.com eller sms 076-718 64 81

Willy Hermansson tallbacken1@telia.com eller sms 070-7181413

Utnyttja även GynCancerFörbundets aktiviteter som du kan se på hemsidan under aktiviteter.

Som medlem i GCF Västmanland är du även medlem i GynCancerFörbundet och kan ta del av de aktiviteter som de anordnar centralt, men även de som sker nära oss (läs under aktiviteter).

Varmt Välkomna!