Hej på er!
Här kommer en påminnelse för månadens aktiviteter.
Torsdagen den 21/5 klockan 18.00
  ses vi för en mysig fika tillsammans på kafé Så Mycket Mer, Glöm inte
att anmäla här senast måndag den 18/5
Söndagen den 24/5 från klockan 11.00
  träffas vi hos Pia som bjuder oss på en underbar brunch och en lugn
stund med yoga.
Egen kostnad 100 kr (swishas på plats)
Anmälan senast måndag den 18/5
Hoppas vi träffas där💕☕🧘‍♀️