VÄLJ LOKALFÖRENING

Gyncancerförbundets styrelse på Fokus och återhämtningsdagar på Orrabacken i Järvsö 5-6/6

orrabacken12

Styrelsen besökte Orrabacken i  Järvsö för fortsatt planering inför 2023 samt ihopsättning av den nya styrelsen efter riksstämman. Styrelsen delade upp ansvarsfördelning inom styrelsen för att underlätta det fortsatta arbetet och delade in styrelserepresentanter i mentorskap till föreningarna, att stärka och stötta föreningarna.

Mera information om detta kommer i utskick från ordförande Belinda inom kort.

Det var också ett sätt för styrelsen att ta ställning till Fokusdagar på Orrabacken eftersom vi erbjuder våra medlemmar att delta på fokusdagar på Orrabacken.

Detta är ett samarbete för att stärka Gyncancerförbundets arbete inom rehabilitering att erbjuda medlemmarna dessa fokusdagar.

Det är fantastisk på Orrabacken, tycker styrelsen.

Vi fick prova på dreja, skulptera med lera, meditation, promenad, bad, sköna rörelser, besök i trädgården med mycket mera.

Ta tillfället i akt och besök detta på ett fokusområde som passar dig, miljön och personalen är fantastisk.

Läs med under hemsidan /aktiviteter vad som finns att anmäla sig till

/Styrelsen

Läs andra artiklar