Var med och tyck till!

Vi ser det som otroligt viktigt att Gyncancerförbundet deltar och försöker lyfta frågor som rör kvinnans inre rum.
Här har vi möjlighet att påverka vad som sker i vårt fina land Sverige.
Vi ska framföra vad vi tycker, här kan ni alla vara med och lämna åsikter och tankar vad som bör lyftas fram och framförallt:

Era/våra erfarenheter som drabbad gyncancerpatient eller närstående är viktiga

Bifogar klipp från inbjudningar så ni kan läsa lite vad det handlar om.

Webinare för ökat patientinflytande (PDF)
Socialstyrelsen (PDF)

Tänk till och maila: belindaharaldson@hotmail.com

Tillsammans kan vi förändra och förbättra

Tack och ta hand om er.

Belinda Haraldsson
Ordförande Gyncancerförbundet

oktober, 2020

Senaste nytt från Facebook

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

2 dagar sedan

Gyncancerförbundet

Nästan hela styrelsen i GynCancerFörbundet på plats i Gävle för ett första möte efter Riksstämman. Vi välkomnar Ellinor, Mona och Petra, glada, duktiga kvinnor fulla med energi och framtidstro. Foto och presentation på hela styrelsen kommer att läggas på www.gyncancerforbundet.se lite senare i höst. ... Se merSe mindre

Kommentarer på Facebook Nästan hela ...

Finns det någon förening i Katrineholm? undrar jag!

Det finns tyvärr ingen i Katrineholm, men Örebro är du välkommen om den föreningen är närmast?? Med vänlig hälsning,

Ni gör ett viktigt jobb! Tack för det 🙏❤️

1 vecka sedan

Gyncancerförbundet

GynCancerFörbundet har idag erhållit ett tack för medverkan vid erfarenhetsutbytet mellan Sverige och Danmark, rörande cancervård som Astellas Pharma, danska ambassaden och Reformklubben anordnade den 2 dec 2019. Pga av rådande pandemi har vårens inplanerade möten blivit inställda. GynCancerFörbundet ser med stor tillförsikt fram emot att närvara vid nästa möte. Tackbrevet i sin helhet samt informationsbroschyr kommer inom kort finnas på www.gyncancerforbundet.se
En väldigt givande eftermiddag med runda bordssamtal där alla deltagare gavs möjlighet att föra fram tankar om framtidens cancervård.

Imorgon deltar vi i #patientriksdagen2020
... Se merSe mindre