Välkommen till Gyncancerförbundet

Vår vision

Gyncancerförbundet vill se en optimal sjukvård för alla kvinnor med gynekologisk cancer.
Vi ser också som vår uppgift att föra ut kunskap och vara ett stöd för kvinnorna och deras anhöriga.

Lokalförening

Ge en gåva

Följ oss på facebook…

Information om oss…

Information in English…

Bli medlem, genom ditt stöd kan vi göra skillnad
för de som drabbats av gynekologisk cancer...
Ge en gåva! Vi lovar att ge våra medlemmar som insjuknat i
gynekologisk cancer hjälp och stöd för ett bättre liv...
Glöm inte att gå in i kalendern och se vad som
händer och boka in dig för årets aktiviteter...
Följ vårt nyhetsflöde här och håll dig
uppdaterad om allt som händer...

Senaste nytt

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

17 timmar sedan

PÅMINNELSE Information ikväll kl. 18.30 . Anmälan till maja.hemstrom@gmail

Yinyoga handlar om andning, avslappning, acceptans och medveten närvaro. Vi kommer att vara i positioner 3-5 minuter, ni bestämmer hur länge ni vill stanna.

Josefin har en liveträff 21 april kl. 18:30 antingen via teams eller facebook, på ca 15 min där hon förklarar intentionen och syftet med yinyogan och hur hon tänker kring hur ni kan göra under klassen.
Detta återkommer sedan efter fem veckor så att vi får mötas igen om det finns frågor, funderingar och tankar kring det.

För att sedan ha klasser inspelade som deltagarna kör offline, och har möjlighet att köra när som helst och hur många gånger de vill under veckan. Vi lägger upp ett pass per vecka som sedan byts ut mot ett nytt. Där klasserna också får återkomma två gånger på 10 veckor. Läs mer om Naprapat Josefin https://www.josefincarlsson.se

PÅMINNELSE Information ikväll kl. 18.30 . Anmälan till maja.hemstrom@gmail

Josefin har en "liveträff" 21 april kl. 18:30 antingen via teams eller facebook, på ca 15 min där hon förklarar intentionen och syftet med yinyogan och hur hon tänker kring hur ni kan göra under klassen.
Detta återkommer sedan efter fem veckor så att vi får "mötas" igen om det finns frågor, funderingar och tankar kring det.

För att sedan ha klasser inspelade som deltagarna kör offline, och har möjlighet att köra när som helst och hur många gånger de vill under veckan. Vi lägger upp ett pass per vecka som sedan byts ut mot ett nytt. Där klasserna också får återkomma två gånger på 10 veckor. Läs mer om Naprapat Josefin www.josefincarlsson.se
... Se merSe mindre

4 dagar sedan

Gyncancerförbundet
Ni glömmer väl inte första passet lugn Yoga mellan klockan 10:00-11:00 idag under ledning av Mira, som är yogalärare, kommer ursprungligen från Varberg och är 61 år. Hon har jobbat heltid som lärare på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola i Stockholm sedan 80-talet. Hon har också varit verksam på skolans avdelning i Köpenhamn samt på Håå Retreat Center i Småland. Sedan början av 90-talet har hon bland annat hållit populära kurser för äldre.

För att kunna vara med på passet så klickar på denna länk några minuter innan start: https://zoom.us/j/96280537736

Samtliga datum:
18/4 kl. 10:00 – 11:00
16/5 kl. 10:00 – 11:00
23/5 kl. 10:00 – 11:00
13/6 kl. 10:00 – 11:00
20/6 kl. 10:00 – 11:00

För att kunna vara med på passet så klickar på denna länk några minuter innan start: zoom.us/j/96280537736

Samtliga datum:
18/4 kl. 10:00 – 11:00
16/5 kl. 10:00 – 11:00
23/5 kl. 10:00 – 11:00
13/6 kl. 10:00 – 11:00
20/6 kl. 10:00 – 11:00
... Se merSe mindre

3 veckor sedan

Gyncancerförbundet
Vi önskar alla som värnar kvinnans inre rum, en riktigt Glad Påsk.

Vi önskar alla som värnar kvinnans inre rum, en riktigt Glad Påsk. ... Se merSe mindre

Kommentarer på Facebook

Detsamma🐣🐣

Detsamma🐣🥰

4 veckor sedan

Gyncancerförbundet
Påminner om konserten i morgon kl 19.00 och önskar alla en fin lördag kväll.

Påminner om konserten i morgon kl 19.00 och önskar alla en fin lördag kväll. ... Se merSe mindre

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

This message is only visible to site admins
Problem displaying Facebook posts.

Error: (#803) Some of the aliases you requested do not exist: anslagstavlagcf
Type: OAuthException