Hej Gänget!

Hoppas att allt är så bra det kan med er i den härliga försommaren.

Jag vet att vi har varit lite dåliga på aktiviteter under våren men det är inte alltid så lätt att få ihop det med resten av livet.

Därför gör vi nu en intressekoll om ni skulle vilja deltaga på en lunch-grillning på vackra Listerlandet måndag 8/6. För er som bor längre bort så löser vi det genom att vi hämtar och lämnar er vid närmaste buss- eller tågstation (Sölvesborg, Mörrum, Karlshamn). Ni som är intresserade, vänligen hör av er för att vi skall kunna planera på bästa sätt.

Åter igen så hoppas vi att ni vill komma med förslag på vad vi skulle kunna göra på er hemort. Alla förslag tas tacksamt emot.

Fram till vi hörs och ses så hoppas vi att ni får en fortsatt underbar helg!

Med vänlig hälsning Pamela Magnesjö
Kassör GynCancerFöreningen Blekinge-Småland