Må-bra-helg!

Välkommen till en härlig och inspirerande Må-bra-helg!

För alla er medlemmar kan vi nu erbjuda två dagar med mindfulness, spa, promenader och umgänge med andra medlemmar. Vi kommer även att prata om värdet av massage och få tips på hur man kan massera sig själv. Helgen blir en fantastisk tid för reflektion och återhämtning. Vår förhoppning är att du, efter helgen, ska få känna dig utvilad och inspirerad att använda mindfulness i din vardag. Vistelsen är gratis för dig som medlem och likaså resan till och från vistelsen, med det mest prisvärda färdalternativet. Du bokar resan själv och tar sedan med ditt kvitto. Reser du med egen bil ersätts du för körda mil. I samband med anmälan uppger du eventuella matpreferenser samt om du önskar enkelrum eller dela rum med en annan medlem.

Vi ser fram emot din anmälan – och gärna så snart som möjligt!

FÖRST UT PÅ VÅR TURNÉ
ÄR FÖLJANDE ORTER:

***************************
29-30 januari 2022
Selma Spa Sunne
Sundsbergsvägen 3, Sunne
Osa: 30 december 2021
***************************
26-27 mars 2022
Arken Spa Göteborg
Oljevägen 100, Göteborg
Osa: 24 februari 2022
************************
28-29 maj 2022
Marina Tower Nacka/Stockholm
Saltsjöqvarns kaj 25, Nacka
Osa: 28 april 2022

Under hösten kommer vi även besöka Gävle, Umeå och Skåne. Detta för att nå så många medlemmar som möjligt. Vi återkommer under våren kring datum och plats.

Helgen startar i foajén på varje vistelseställe kl. 10, där vi möts upp och sedan avslutas helgen på söndagen kl. 15 med gemensam fika.

ANMÄLAN SKICKAR DU TILL:
cristina.gunnarsson@gmail.com