Kostnadsfria föreläsningar för våra medlemmar

Förbundet planerar att kostnadsfritt erbjuda våra medlemmar följande föreläsningar

• Mia Törnblom “Sårbar och superstark”
  • Annika Östberg “Att finna hopp när allt känns förgäves”
  • Monika Björn “Stark genom klimakteriet”
  • Kay Pollak “Ändra dina tankar. Ändra ditt liv”
  • Anders ”Järnmannen” Olsson ”Det finns ingen gräns”

Till kraftigt reducerade priser erbjuda “Må Bra”-dagar

• Yasiragi Spa, Nacka, Stockholm
  • Steam Spahotell, Västerås
  • Varbergs kurort, Varberg
  • Spahotell Högbo, Sandviken
  • Södra Berget Spa, Sundsvall
  • IKSU Spa, Umeå

Vi har också planer på att genomföra kryssning den är gratis och anslutningsbussar går från många orter i landet.

Som ni alla vet så är det väldigt tråkiga tider pga av Corona så ovan nämnda är preliminära aktiviteter.

För mer info kontakta:

Belinda Haraldsson